A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Задністрянський ліцей
Бурштинської міської ради Івано-Франківської області

Математика. Критерії оцінювання.

                                                              Математика
                          Усні відповіді учнів оцінюються за такими вимогами:

 

Рівень навчальних досягнень учня (учениці)

Бали

Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)

 

 

1

Учень (учениця) розрізняє математичні об’єкти, подані в готовому вигляді (поняття, дії, правила, окремі геометричні форми в довкіллі); виконує найпростіші математичні операції за допомоги вчителя

 

І рівень – початковий

2

Учень (учениця) розрізняє окремі об’єкти вивчення (математичні поняття за їх ознаками, формули); виконує найпростіші математичні операції на рівні копіювання зразка виконання

 

 

3

Учень (учениця) розрізняє об’єкти вивчення (математичні операції, моделі задач); виконує елементарні математичні операції після детального кількаразового їх пояснення вчителем

 

 

4

Учень (учениця) частково відтворює засвоєну навчальну інформацію, наводить приклади за аналогією або за підказкою вчителя; розуміє математичну термінологію; розв’язує однотипні математичні операції за наданим зразком

 

ІІ рівень – середній

5

Учень (учениця) відтворює засвоєну навчальну інформацію за допомоги вчителя (називає суттєві ознаки математичних об’єктів); частково використовує математичну термінологію; виконує математичні операції, але не вміє пояснити свої дії

 

 

6

Учень (учениця) відтворює навчальну інформацію у засвоєній послідовності (за допомоги вчителя формулює правила, закони й залежності, ілюструє їх прикладами); частково коментує способи виконання математичних операцій

 

 

7

Учень (учениця) називає суттєві ознаки математичних понять; формулює прості висновки; застосовує знання й уміння під час виконання математичних завдань за знайомим алгоритмом; частково пояснює свої дії

 

ІІІ рівень – достатній

8

Учень (учениця) розкриває сутність математичних понять, наводить окремі приклади на підтвердження їх розуміння; самостійно виконує математичні операції; детально пояснює свої дії; виправляє помилки, на які вказує вчитель

 

 

9

Учень (учениця) усвідомлено відтворює навчальний зміст (встановлює залежності, ілюструє відповіді прикладами з реального життя); виконує завдання, які потребують значної самостійності; знаходить і виправляє власні помилки; застосовує елементи пошукової діяльності

 

 

10

Учень (учениця) вільно володіє програмовим матеріалом, встановлює міжпонятійні зв’язки, комбінує елементи навчальної інформації і способи діяльності для одержання іншого шляху виконання завдання; аналізує та обґрунтовує способи виконання математичних операцій; володіє навичками самоконтролю

 

ІV рівень – високий

11

Учень (учениця) демонструє гнучкі знання; описує варіативні ситуації, в яких можна застосовувати певне знання чи вміння; будує алгоритми виконання математичних завдань; об’єктивно оцінює свою роботу

 

 

Учень (учениця) виявляє системність знань і способів математичної діяльності, використовує набутий досвід у змінених навчальних умовах і життєвих ситуаціях; демонструє нестандартний підхід до розв’язування навчальних і практично зорієнтованих задач

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             

Письмові роботи оцінюються за такими вимогами:

Рівень навчальних досягнень учня (учениці)

Бали

Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)

І рівень –

1

Робота виконувалась, але допущено 9 і більше грубих помилок

початко­

2

Правильно виконано менше 1/3 роботи або в роботі допущено 8 грубих помилок

вий

3

Правильно виконано 1/3 роботи або в роботі допущено 7 грубих помилок

 

4

Правильно виконано 2/5 роботи або в роботі допущено 6 грубих помилок

ІІ рівень – середній

5

Правильно виконано половину роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 5 грубих помилок

 

6

Правильно виконано 3/5 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 4 грубі помилки

ІІІ рівень – достатній

7

Правильно виконано 2/3 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 3 грубі помилки

ІІІ рівень – достатній

8

Правильно виконано 3/4 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 2 грубі помилки

 

9

Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 грубу й 1 негрубу помилку

 

10

Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 негрубу помилку

ІV рівень – високий

11

Робота виконана правильно в повному обсязі окрім завдання підвищеної складності або творчого

 

12

Робота виконана правильно в повному обсязі, в тому числі завдання підвищеної складності або творчого

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора