A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Задністрянський ліцей
Бурштинської міської ради Івано-Франківської області

ПОЛОЖЕННЯ ПРО РАДУ ЛІЦЕЮ

ПРИЙНЯТЕ

на загальних зборах Конференції ліцею

 

Положення про раду Задністрянського ліцею Бурштинської міської ради Івано-Франківської області

Основним завданням ради ліцею є підвищення якості освіти на основі партнерства усіх учасників освітнього процесу

І. Загальні положення

1.1. Положення про раду Задністрянського ліцею Бурштинської міської ради Івано-Франківської області (далі - Рада ліцею) розроблено відповідно до законів «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Статуту ліцею (п.4.11).

1.2. Рада  ліцею    -  це  постійно  діючий  у  період  між  загальними зборами (конференцією) орган громадського самоврядування.

1.3. У  своїй діяльності рада керується Законами України «Про
освіту»,  «Про повну загальну середню освіту»  ,
Статутом ліцею, цим Положенням.

 

ІІ. Мета, завдання і принципи діяльності ради ліцею
             

 2.1. Метою діяльності ради є:

     сприяння демократизації   і  гуманізації  освітнього процесу
процесу;

     об'єднання зусиль  учасників освітнього процесу  ,  громадськості  щодо  розвитку  ЗЗСО   та удосконалення освітнього  процесу;

     формування позитивного   іміджу   та   демократичного   стилю
управління навчальним закладом;

     розширення колегіальних форм управління навчальним закладом;

     підвищення ролі громадськості у вирішенні питань,  пов'язаних
з організацією освітнього  процесу;

     2.2. Основними завданнями ради є:

     підвищення ефективності   освітнього     процесу    у
взаємодії   з  сім'єю,  громадськістю,  державними  та  приватними
інститутами;

     визначення стратегічних    завдань,   пріоритетних   напрямів
розвитку       ЗЗСО        та        сприяння
організаційно-педагогічному    забезпеченню освітнього процесу   ;

     формування виховного середовища;

     створення належного  педагогічного  клімату   в   ліцеї;

     сприяння духовному,  фізичному розвитку учнів (вихованців) та
набуття ними соціального досвіду;

     підтримка громадських ініціатив щодо  вдосконалення  навчання
та  виховання учнів,  творчих пошуків і дослідно-експериментальної
роботи педагогів;

     сприяння організації    дозвілля    та   оздоровлення   учнів
(вихованців);

     ініціювання дій,  що сприяли б неухильному виконанню положень
чинного  законодавства  щодо  обов'язковості  загальної  середньої
освіти;

     стимулювання морального  та  матеріального  заохочення  учнів
(вихованців), сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей;

     зміцнення партнерських   зв'язків    між    родинами    учнів
(вихованців)  та  ЗЗСО  з  метою забезпечення єдності освітнього  процесу.

     2.3. Рада   ліцею   діє  на засадах:

     законності, гласності;

     колегіальності ухвалення рішень;

     добровільності і рівноправності членства.

 

          ІІІ. Структура ради та організація її діяльності

 

     3.1. До   ради   обираються на загальних зборах (Конференції)  пропорційно   представники  від
педагогічного колективу,  учнів   5  -  11 класів,  батьків і громадськості. Представники в раді і загальна її  чисельність  визначаються  загальними  зборами  (конференцією)
загальноосвітнього навчального закладу.

     Рішення про  дострокове  припинення  роботи  члена   ради   з
будь-яких   причин   приймається   виключно   загальними   зборами
(конференцією).

     3.2. На  чергових виборах склад ради оновлюється не менше ніж
на третину.

     3.3. Рада  працює  за  планом,  що  затверджується загальними
зборами (конференцією).

     Кількість засідань визначається їх доцільністю,  але має бути
не меншою чотирьох разів на навчальний рік.

     3.4. Очолює раду навчального закладу голова,  який обирається
із складу ради.

     Голова ради може бути членом педагогічної ради.

     Головою ради не можуть бути директор та його заступники.

     3.5. Засідання   ради   може  скликатися  її  головою  або  з
ініціативи директора навчального закладу, власника (засновника), а
також членами ради.

     3.6. Для  вирішення  поточних  питань  рада  може  створювати
постійні  або  тимчасові комісії з окремих напрямів роботи.  Склад
комісій і зміст їх роботи визначаються радою.

     3.7. Члени  ради мають право виносити на розгляд усі питання,
що  стосуються  діяльності  навчального  закладу,   пов'язаної   з
організацією  освітнього  процесу,  проведенням оздоровчих
та культурно-масових заходів.

     3.8. Рішення  ради  приймається  простою більшістю голосів за
наявності на засіданні не менше двох третин її членів.

     У разі  рівної  кількості  голосів вирішальним є голос голови
ради.

     3.9. Рішення ради,  що не суперечать чинному законодавству та
Статуту  загальноосвітнього  навчального  закладу,  доводяться   в
7-денний   термін   до   відома   педагогічного  колективу,  учнів
(вихованців),   батьків   або   осіб,   які   їх   замінюють,   та
громадськості.

     3.10. У разі  незгоди  адміністрації  навчального  закладу  з
рішенням  ради  створюється  узгоджувальна комісія,  яка розглядає
спірне питання.

     До складу  комісії  входять представники органів громадського
самоврядування, адміністрації, профспілкового комітету навчального
закладу.

     3.11. Рада навчального закладу:

     організовує виконання рішень загальних зборів (конференції);

     вносить пропозиції щодо  зміни  типу,  статусу,  профільності
навчання, вивчення іноземних мов та мов національних меншин;

     спільно з адміністрацією розглядає і затверджує  план  роботи
навчального закладу та здійснює контроль за його виконанням;

     разом з  адміністрацією  здійснює  контроль   за   виконанням
Статуту навчального закладу;

     затверджує режим роботи навчального закладу;

     сприяє формуванню    мережі   класів   навчального   закладу,
обгрунтовуючи  її  доцільність  в  органах  виконавчої  влади   та
місцевого самоврядування;

     приймає рішення   спільно   з    педагогічною    радою    про
представлення  до  нагородження  випускників  навчального  закладу
золотою медаллю "За високі  досягнення  у  навчанні"  або  срібною
медаллю   "За   досягнення   у  навчанні"  та  нагородження  учнів
похвальними  листами  "За  високі  досягнення   у   навчанні"   та
похвальними  грамотами  "За особливі досягнення у вивченні окремих
предметів";

     разом із   педагогічною  радою  визначає  доцільність  вибору
навчальних  предметів  варіативної  частини   робочих   навчальних
планів, враховуючи можливості, потреби учнів (вихованців), а також
тенденції розвитку регіону, суспільства і держави;

     погоджує робочий навчальний план на кожний навчальний рік;

     заслуховує звіт голови ради,  інформацію  директора  та  його
заступників з питань освітньої  та фінансово-господарської
діяльності;

     бере участь   у   засіданнях  атестаційної  комісії  з  метою
обговорення  питань  про  присвоєння   кваліфікаційних   категорій
педагогічним працівникам;

     виносить на  розгляд  педагогічної   ради   пропозиції   щодо
поліпшення організації позакласної та позашкільної роботи з учнями
(вихованцями);

     виступає ініціатором  проведення добродійних акцій (ярмарків,
конкурсів тощо);

     вносить на  розгляд  педагогічної ради та відповідного органу
управління освітою  пропозиції  щодо  морального  і  матеріального
заохочення учасників освітнього  процесу;

     ініціює розгляд  кадрових  питань  та  бере   участь   у   їх
вирішенні;

     сприяє створенню та  діяльності  центрів  дозвілля,  а  також
залучає громадськість,  батьків (осіб, які їх замінюють) до участі
в керівництві гуртками,  іншими видами позакласної та позашкільної
роботи,  до  проведення  оздоровчих та культурно-масових заходів з
учнями (вихованцями);

     розподіляє і  контролює  кошти фонду загального обов'язкового
навчання,  приймає рішення про надання матеріальної допомоги учням
(вихованцям);

     розглядає питання родинного виховання;

     бере участь за згодою батьків або осіб,  які їх замінюють,  в
обстеженні житлово-побутових  умов  учнів,   які   перебувають   в
несприятливих соціально-економічних умовах;

     сприяє педагогічній освіті батьків;

     сприяє поповненню    бібліотечного    фонду   та   передплаті
періодичних видань;

     розглядає питання  здобуття  обов'язкової загальної середньої
освіти учнями (вихованцями);

     організовує громадський  контроль  за  харчуванням і медичним
обслуговуванням учнів (вихованців);

     розглядає звернення  учасників  освітнього  процесу з
питань роботи навчального закладу;

     вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення
учасників освітнього  процесу.

     3.12. Статутом  навчального закладу можуть визначатись й інші
повноваження ради навчального закладу,  що не  суперечать  чинному
законодавству.

 

 

 

ІV. Діловодство ради ліцею

 

4.1. На засіданні ради ліцею секретар веде протокол. У протоколі записуються її номер, дата засідання, кількість присутніх, порядок денний засідання, короткий виклад виступів, пропозицій і зауважень членів ради та запрошених осіб, ухвалене рішення. До протоколу додаються (за потреби) матеріали з обговорюваного питання.

4.2. Протоколи ради ліцею підписуються її головою та секретарем.

4.3. Книга протоколів ради ліцею нумерується посторінково, прошнуровується, скріплюється підписом директора й печаткою ліцею.

4.4. Книга протоколів ради зберігається у справах ліцею протягом десяти років.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора