A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Задністрянський ліцей
Бурштинської міської ради Івано-Франківської області

Положення про школу молодого вчителя

Дата: 31.10.2019 12:56
Кількість переглядів: 821

ПОЛОЖЕННЯ

про школу становлення молодого та малодосвідченого вчителя

 

«Хочеш зміцнювати державу – виховуй молодь»

Античні мудреці

     I.   Загальні положення

Школа становлення молодого вчителя (ШСМВ) -  це постійно діюче професійне об’єднання молодих педагогів. ШСМВ є складовою частиною системи науково-методичного супроводу, яка об’єднує вчителів, педагогічний стаж яких складає менше 5 років.

ІІ. Мета та завдання

Мета діяльності ШСМВ:

-          створити науково-методичний супровід процесу адаптації молодих учителів;

-          сформувати  у вчителів – початківців потреби в постійному самовдосконаленні та саморозвитку;

Завдання: 

-          проаналізувати якісний склад учителів;

-          виявити прогалини в методичній, дидактичній  та педагогічній підготовці молодих учителів з метою розробки моделі науково - методичного супроводу психолого-педагогічної компетентності вчителів;

-          задовольнити потребу молодих фахівців в неперервній освіті;

-          сприяти формуванню власного о педагогічного стилю творчої діяльності педагогів;

-          навчати конструювати самоосвітню діяльність та роботу над науково-методичною проблемою;

-          опрацювати  інноваційні методи та форми навчання  з питання модернізації навчально-виховного процесу та навчитись впроваджувати їх у власній діяльності.

III.    Организація управління

3.1. Для організації діяльності Школи становлення молодого та малодвідченого вчителя створюється фокусна експертна група, до складу якої входять заступник директора з навчально-виховної роботи, наставники. Формується річний план занять. Протягом навчального року проводяться заняття з молодими вчителями – 3-4 рази на рік. 

IV. Функції та обов’язки координаційної ради

4.1.      Організація групових та колективних занять з молодими вчителями, проведення практичних семінарів, тренінгів.           

4.2.      Організація вивчення професійних утруднень молодих фахівців, надання допомоги з питання самопізнання та самооцінювання та  самовдосконалення.

4.3.      Створення культурного середовища для розкриття та реалізації творчого потенціалу молодих учителів.

V. Форми роботи ШМВ

      До головних форм роботи ШМВ відносяться:

-           «Круглі столи», теоретико - практичні семінари;

-          творчі звіти вчителів;

-          відкриті навчальні та позаурочні заняття;

-          майстер – класи;

-          методичні естафети;

-          педагогічна майстерня;

-          вивчення ППД;

-          тренінги, комунікативні та інтерактивні ігри.  

VI. Права учасників Школи

Учасники Школи мають право:

-          брати участь в конференціях, творчих майстерень, створювати фокусні групи щодо розв’язання методичних питань;

-          використовувати матеріально – технічну базу РМЦ;

-          отримувати допомогу від учителів – наставників;

-          підвищувати свою компетентність;

-          реалізовувати свій творчий потенціал.

 

VII. Відповідальність

      Учасники та керівництво несуть відповідальність під час проведення занять.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора