Положення про школу молодого вчителя
ПОЛОЖЕННЯ
про школу становлення молодого та малодосвідченого вчителя
«Хочеш зміцнювати державу – виховуй молодь»
Античні мудреці
I. Загальні положення
Школа становлення молодого вчителя (ШСМВ) - це постійно діюче професійне об’єднання молодих педагогів. ШСМВ є складовою частиною системи науково-методичного супроводу, яка об’єднує вчителів, педагогічний стаж яких складає менше 5 років.
ІІ. Мета та завдання
Мета діяльності ШСМВ:
- створити науково-методичний супровід процесу адаптації молодих учителів;
- сформувати у вчителів – початківців потреби в постійному самовдосконаленні та саморозвитку;
Завдання:
- проаналізувати якісний склад учителів;
- виявити прогалини в методичній, дидактичній та педагогічній підготовці молодих учителів з метою розробки моделі науково - методичного супроводу психолого-педагогічної компетентності вчителів;
- задовольнити потребу молодих фахівців в неперервній освіті;
- сприяти формуванню власного о педагогічного стилю творчої діяльності педагогів;
- навчати конструювати самоосвітню діяльність та роботу над науково-методичною проблемою;
- опрацювати інноваційні методи та форми навчання з питання модернізації навчально-виховного процесу та навчитись впроваджувати їх у власній діяльності.
III. Организація управління
3.1. Для організації діяльності Школи становлення молодого та малодвідченого вчителя створюється фокусна експертна група, до складу якої входять заступник директора з навчально-виховної роботи, наставники. Формується річний план занять. Протягом навчального року проводяться заняття з молодими вчителями – 3-4 рази на рік.
IV. Функції та обов’язки координаційної ради
4.1. Організація групових та колективних занять з молодими вчителями, проведення практичних семінарів, тренінгів.
4.2. Організація вивчення професійних утруднень молодих фахівців, надання допомоги з питання самопізнання та самооцінювання та самовдосконалення.
4.3. Створення культурного середовища для розкриття та реалізації творчого потенціалу молодих учителів.
V. Форми роботи ШМВ
До головних форм роботи ШМВ відносяться:
- «Круглі столи», теоретико - практичні семінари;
- творчі звіти вчителів;
- відкриті навчальні та позаурочні заняття;
- майстер – класи;
- методичні естафети;
- педагогічна майстерня;
- вивчення ППД;
- тренінги, комунікативні та інтерактивні ігри.
VI. Права учасників Школи
Учасники Школи мають право:
- брати участь в конференціях, творчих майстерень, створювати фокусні групи щодо розв’язання методичних питань;
- використовувати матеріально – технічну базу РМЦ;
- отримувати допомогу від учителів – наставників;
- підвищувати свою компетентність;
- реалізовувати свій творчий потенціал.
VII. Відповідальність
Учасники та керівництво несуть відповідальність під час проведення занять.