A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Задністрянський ліцей
Бурштинської міської ради Івано-Франківської області

ПОРЯДОК застосування заходів виховного впливу

Дата: 27.02.2020 09:56
Кількість переглядів: 711

ПОРЯДОК
застосування заходів виховного впливу

1. Цей Порядок визначає процедуру застосування заходів виховного впливу в закладі загальної середньої  освіти.

2. Заходи виховного впливу - заходи, які застосовуються під час освітнього процесу щодо сторін булінгу (цькування) та забезпечують корекцію їхньої поведінки, зокрема виправлення деструктивних реакцій та способів поведінки у міжособистісних стосунках.

3. Заходи виховного впливу до сторін булінгу (цькування) в закладі освіти застосовуються з метою:

  • відновлення та нормалізації відносин між сторонами булінгу (цькування) після відповідного випадку;
  • недопущення повторення випадку булінгу (цькування) між сторонами булінгу (цькування);
  • загальної превенції випадків булінгу (цькування) у закладі освіти.

4. Необхідні заходи виховного впливу до сторін булінгу (цькування) визначає комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти, зокрема:

  • мету, конкретні завдання, зміст, методи та форми заходів виховного впливу;
  • критерії визначення співвідношення між запланованими та отриманими результатами заходів виховного впливу.

Моніторинг ефективності застосування заходів виховного впливу до сторін булінгу (цькування) та необхідність їх коригування визначає комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти на черговому засіданні.

5. Заходи виховного впливу реалізуються педагогічними (науково-педагогічними) працівниками закладу освіти, фахівцями служби у справах дітей та центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді із залученням необхідних фахівців із надання правової, психологічної, соціальної та іншої допомоги, в тому числі територіальних органів (підрозділів) Національної поліції України та інших суб'єктів реагування на випадки булінгу (цькування).

Суб'єкти реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти під час реалізації заходів виховного впливу діють в межах повноважень, передбачених законодавством та цим Порядком.

6. Психологічний та соціально-педагогічний супровід застосування заходів виховного впливу у групі (класі), в якій (якому) стався випадок булінгу (цькування), здійснюють у межах своїх посадових обов'язків практичний психолог та соціальний педагог (за наявності) закладу освіти, зокрема:

  • діагностику рівня психологічної безпеки та аналіз її динаміки;
  • розробку програми реабілітації для потерпілого (жертви) та її реалізацію із залученням батьків або інших законних представників малолітньої або неповнолітньої особи;
  • розробку корекційної програми для кривдника (булера) та її реалізацію із залученням батьків або інших законних представників малолітньої або неповнолітньої особи;
  • консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу;
  • розробку профілактичних заходів.

У разі відсутності практичного психолога та соціального педагога в закладі освіти супровід застосування заходів виховного впливу у групі (класі), в якій (якому) стався випадок булінгу (цькування), здійснюють працівники служби у справах дітей та центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.

7. Прикінцеві положення

 

  • Порядок розгляду випадків булінгу (цькування)  у Задністрянській ЗОШ І-ІІІ ступенів (далі - Положення) затверджується наказом директора і є обов'язковими до виконання усіма учасниками освітнього процесу. 
  • Учасники освітнього процесу мають знати Порядок розгляду випадків булінгу (цькування) у Задністрянській ЗОШ І-ІІІ ступенів.                                                                                                   
  • Незнання або нерозуміння норм цього Порядку не є виправданням невиконання обов’язків учасниками освітнього процесу. Заклад забезпечує публічний доступ  до тексту Порядку через власний офіційний Веб-сайт.
  • Прийняття принципів і норм Порядку  засвідчується підписами учасників освітнього процесу ЗЗСО.
  • Зміни та доповнення до Порядку вносяться наказом директора.

Додаток

до Порядку реагування на випадки булінгу (цькування)

ПРОТОКОЛ № _____

засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування)

_____________________________________________________________________________________

(Найменування закладу освіти)

"___" ____________ 20__ р.    Час ____ год ____ хв

Підстава: ____________________________________________________________________________

                                             (від кого і коли надійшло заява або повідомлення про випадок булінгу (цькування)

__________________________________________________________________

                                                                                 (стислий зміст заяви або повідомлення)

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Присутні:

Члени комісії (________ осіб) згідно з наказом про склад комісії від ____________ № ________:

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Інші особи (______ осіб):

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

СЛУХАЛИ:

I. Затвердження Порядку денного засідання

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

II. Розгляд питань Порядку денного засідання1

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

III. Ухвалили рішення про:

потреби сторін булінгу (цькування) в соціальних та психолого-педагогічних послугах____________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

__________________________________________________________________

  (опис відповідних послуг та відповідальні за їх надання)

заходи для усунення причин булінгу (цькування)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________ (опис заходів та відповідальні за їх виконання)

заходи виховного впливу щодо сторін булінгу (цькування)

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

  (опис заходів та відповідальні за їх виконання)

рекомендації для педагогічних (науково-педагогічних) працівників закладу освіти щодо доцільних методів здійснення освітнього процесу та інших заходів з малолітніми чи неповнолітніми сторонами булінгу (цькування), їхніми батьками або іншими законними представниками

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

  (опис рекомендацій і суб'єктів призначення цих рекомендацій)

рекомендації для батьків або інших законних представників малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування)

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

  (опис рекомендацій і суб'єктів призначення цих рекомендацій)

Голова комісії         ______________

Секретар        ______________

1 Розділ II доповнюється окремими сторінками.                                                                 2 Розділ III доповнюється окремими сторінками.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора